Hogyan keressük a legtöbb pénzt

Rengeteg módszer van, melyekkel online kereshetsz pénzt. Viszont ha rákeresen a Google-n a “Hogyan keressünk pénzt online” kulcsszóra nagyon nehéz kiszűrni, hogy melyek azok a módszerek amelyekkel, valóban lehet pénzt keresni, és melyik az amivel nem. Természetesen lehetőség van arra, hogy blogokkal, árusítással, Google Adsense-szel, partnerprogramokkal pénzt keress. A probléma ezekkel a módszerekkel, hogy nem megfelelőek mindenki számára. A másik dolog pedig, hogy ha valakit csak „lemásolsz” a tartalmával együtt, azzal nem keresel pénzt.
Az internetes pénzkeresés azonban nem abból áll, hogy létrehozol egy weboldalt, vagy egy blogot, és keresel néhány dollárt, ha valaki a hirdetéseidre kattint. Nem is az, hogy árulsz néhány terméket, vagy partnerprogramból keresel kisebb összegeket. Természetesen kereshetsz valamennyi pénzt ezen módszerek által, de egyik sem lesz egy „Pénz dzsungel” számodra”. Ahhoz, hogy valóban pénzt keress az interneten, fel kell építened egy komplett vállalkozást. Ez azt jelenti, hogy üzleti tervvel és célokkal kell indítanod; amikből aztán konkrét terveket, és taktikákat dolgozol ki, hogy elérd a céljaidat.

Hogyan keressük a legtöbb pénztA megkeresni kívánt pénzösszegbeli céljaid kialakításánál azt kell konkrétan meghatároznod, hogy mennyi idő alatt, mennyit szeretnél keresni. Egy pontos összeget, melynél meghatározod, hogy pontosan mennyi idő alatt akarod megkeresni (egy hónap, egy év stb.). Pontosnak kell lenned, ezt nem tudom elégszer hangsúlyozni. A célnak véglegesnek, és ellenőrizhetőnek kell lennie; pl “Egy millió dollárt akarok keresni a következő 12 hónapban”. Ha egy kicsit magasabb célt akarsz kitűzni, az is rendben van. Akkor tűzd ki célul a 2 millió dollárt. Ez egy pontos összeg, melyet tudsz követni. Ha nem éred el a célt, hanem mondjuk a 30%-át, 300 000$-t akkor értékeld ki, hogy mit hogyan csináltál. Csak a 30%-t érted el a kitűzött célnak – de ez már megában 2 dolgot árul el neked. Elmondja neked, hogy mennyire vagy messze a célodtól, és hogy jó irányban haladsz-e a vállalkozásodnál. Ha értékelhető eredményt érsz el, az már többet ér, mintha egy értékelhetetlen eredményt értél volna el. Csak gondolj bele, hogy mi van abban az esetben, ha sikerült elérned a célösszegedet.

Honnan tudod, hogy a “lehető legtöbb pénzt kerested meg”- ha nem próbáltad meg túlszárnyalni? Az még jobb, ha olyan célokat állítasz fel, mint pl. több pénzt keresni az előző évnél, vagy az apádnál, vagy egy olyan embernél aki sikeres, és becsülendő számodra. Ha értékelhető eredményt értél el pénzbelileg, az mindenféleképpen jó, mert diagnosztizálható – és kielemezhető belőle, hogy milyen hibákat vétettél, valamint, hogy milyen jó lépések voltak az év során.

Ha kielemezted az egész éves jövedelmedet, akkor itt az idő, hogy elkezd értékelni a kisebb eredményeket is. Például lebonthatod a 12 hónap alatt megkeresett egy millió dollárodat a különböző hónapok teljesítményeire. Egy egyszerű matematikai számítás, el kell osztanod az egészet 12-vel. Ugyanakkor rendkívül nehéz a nulláról indulva elérni a 100%-ot. Éppen ezért a terveidnek tartalmaznia kell az első hónapokban elkülönített pénzt a reklámokra, és számítani kell arra, hogy nem az első pillanattól kezdve áramlik a bevétel. Ezért ha kell, módosíts a tervedet, és az első hónapokban ne számíts nagy eredményekre. Amíg nincs eladandó terméket, és nincsenek vásárlók akik megvegyék azt addig nem fogsz pénzt keresni. Éppen ezért az első hónapokra tervezd be a termékek beszerzését is, vagy köss megállapodást beszállítókkal, hogy szükség esetén készen álljanak. Ez után a vásárlók szerzésére kell összpontosítanod. A legelső hónapokban látogatókat kell szerezned a weboldaladra. Nehéz lesz a látogatókból vásárlókat csinálni. Viszont ha már tapasztaltabbá válsz, és megtanulod az alapvető internetes marketing leckéket, akkor meg fogod találni a módját annak, hogy a látogatókat vásárlóvá konvertáld.

Az interneten a beszállító szerzése nagyon egyszerű, ugyanis annyival megoldható az egész, hogy létrehozol egy fiókot a ClickBank oldalon, vagy különböző CPA hálózatokon. Ha a lehető legtöbb pénzt akarod keresni az interneten, jobb ha el is feledkezel a Google Adsense-ről. A weboldaladra érkező vásárlókat más kezébe adni nem egy túl jó lépés. Az neked nem éri meg, ha egy potenciális vásárlót “átpasszolsz” másnak néhány fillérért. A te neked kifizetett centek által mások dollárokat profitálnak. Ahelyett, hogy másnak adnád át a látogatóidat arra kell összpontosítanod, hogy a saját helyzeteden javíts. Az Adsense ebben nincs a segítségedre.

Oké lépjünk tovább oda, hogy vannak termékek amiket partnerprogramok keretein belül értékesítesz. Egyrész a partnerprogram sokkal egyszerűbb számodra, mintha saját termékeket árusítanál. Nem csak azért jobb, mert azonnal pénzt hozhat – és nem kell az előállítással bajlódni, hanem azért is, mert ha egy termék nem válik be, akkor egyszerűen másik termékra váltasz. Egy eladó sokkal értékesebb, mint maga a termék készítője – kivéve ha egy forradalmi terméket sikerül alkotnod. A rengeteg terméknél már feledésbe merül a valódi gyártó kiléte. Manapság mester viszonteladói jogokat is szerezhetsz különböző termékekhez, és a sajátodként cimkézheted, mint ahogyan a szupermarketek is csinálják a “sajátmárkás” termékeikkel.

Sok-sok évvel ezelőtt az egyetemen írtam egy marketing tézist “Marketing csatornák és elosztó rendszerek” címmel. Aki birtokolja az elosztórendszert, az birtokolja a vásárlókat is.. Az interneten még a legalantasabb marketingszakértő is elosztóvá válhat – azáltal, hogy van forgalom a weboldalán, vagy blogján. A látogatók vásárlóvá való konvertálása magában hozhat pénzt, de ez a lehető legtöbb pénzt hozza. Ez csupán egy hozzávaló, méghozzá az egyik legfontosabb. Ha már vannak látogatóid, és ebből pénzt is keresel, akkor fontos, hogy legyen egy folyamatos bevételi forrásod is. Ennek 2 módja van. Az első mód, hogy törzsvendégeket szerezz. Sokkal egyszerűbb egy korábbi vásárlónak eladni egy terméket, mint új vásárlót szerezni. Ezért kell kesztyűs kézzel bánni az ügyfelekkel.

Azonban idővel a vevőkör szűkülhet. Minden vállalkozás időnként szenved vásárlóhiánytól. Ez lehet a verseny, a változó piac, változó divat miatt, vagy csak azért is, mert a vásárlók öregszenek, vagy meghalnak. Ezért nagyon fontos az, hogy folyamatosan újabb vásárlókat szerezzen minden vállalkozás. Csak akkor tartható fenn egy vállalkozás, és csak akkor tud gyarapodni, ha az új vásárlók száma nagyobb, mint a lemorzsolódóé. Ne dőlj hátra a székedbe csak azért, mert a megrendelések száma növekedik. A vállalati ekonómia fontos része, hogy a előre is gondolkozzunk. Ha a lehető legtöbb pénzt akarod megkeresni online, akkor ezt szem előtt kell tartanod mindig. Tűzd ki a célodat a falra veled szemben – és minden nap, amikor bekapcsolod a gépedet jelenleg meg a kijelződön.Hogyan keressük a legtöbb pénzt

A könyvelők és a közgazdászok is egyetértenek abban, hogy a profitra nagy szükség van, és ezért minden eszközt be kell vetni. Ha nem akarsz “piszkos üzletvezető” lenni, és maximalizálni akarod a bevételeidet, akkor meg kell tanulnod a könyvelést, számvitelt, árképzést, méretgazdaságosságot, marketinget és a pénzügyet. Na ugye, hogy erre nem gondoltál, mikor vállalkozást akartál indítani?

A pénz menedzselése, a vállalati ekonómia, adók, és a tervezés mind nagyon fontos eleme a “NAGY PÉNZ” képének. Ha nem akarod a lehető legtöbb pénzt megkeresni, akkor optimalizálhatod a vállalkozásodat másra. Ami azt jelenti, hogy megelégszel a kevesebbel. Ha nem akarod a lehető legtöbb pénzt megkeresni, tekerd fel az ingujjadat, és állj neki gondolkozni. Ez azt is jelentheti, hogy visszamész az iskolába és tanulsz. Ez alatt nem azt értem, hogy szerezz diplomát vagy doktorátust. Az egyetlen teszt, amin át kell menned, hogy elérd azt a mennyiségű pénzt, amit kitűztél célul. Ahogy láthatod, nem mondom, hogy máshoz mérd azt, hogy mennyit is kéne keresned. Ezt neked kell eldöntened.

A valóságban lehet, hogy a pénz amit keresel kevesebb annál, amit mások, de hosszútávon te sokkal jobban jársz. A rövid idő alatt elért sikerek nem határozzák meg a vállalkozásodat hosszú távon. Rövidtávú profitmaximalizálást leárazásokkal is el lehet érni például. Egy példa erre a Citibank, aki kedvező kamatlábakkal hirdette magát, és ezzel hívta fel a leendő ügyfelek figyelmét- és mikor a vásárlók körében felkapottá vált, hirtelen kedvezőtlenebbek lettek a feltételek. Na, mi történt a Citibank-kal? Ügyfeleket veszítettek!

És most következik a kegyelemdöfés abban a tekintetben, hogy hogyan keressük a lehető legtöbb pénzt az interneten. Ha van egy életképes vállalkozásod, folyamatos jövedelemmel akkor van egy eladható “terméked”. A pénzfolyam csúcsára léphetsz azáltal, hogy eladod a vállalkozást. Mivel nem áll elegendő hely rendelkezésre, hogy részletesebben kifejtsem legyen elég annyi, hogy az emberek megvásárolnak vállalkozásokat, hogy utána az nekik termelje a profitot. Általában 2 kategóriába sorolhatók ezek az emberek. Az első kategóriába tartoznak azok az emberek, akik nem rendelkeznek elegendő tudással, vagy idővel ahhoz, hogy saját vállalkozást indítsanak – tehát egy azonnali pénzfolyamot akarnak; amelyet úgy tudnak beszerezni, hogy megvásárolnak egy, már működő vállalkozást ( akár a tiédet is ). A másik típus pedig inkább befektető, mint vásárló. Ők látják a potenciált a vállalkozásban, és vagy úgy döntenek, hogy fejlesztik, vagy pedig egybemossák a már meglévő vállalkozásukkal és így nagyobb szeletet szakítanak ki a piacból.

Ha eladod a vállalatot valamelyik típusnak, akkor profitálsz a vállalatból, és rövid idő alatt rengeteg pénzhez juthatsz, amit akár befektethetsz egy újabb ötletbe is. Ez az összeg lehet, hogy jóval nagyobb, mint amennyit a vállalkozással valaha is kerestél volna. Emellett, ha eladod a vállalkozásod jóval kisebb mértékű adót kell befizetned, mintha havi szinten kapnád a jövedelmet. Egy jó időzítéssel és tervezéssel – ezt az online vállalkozásod minden szegmensére értem- léteznek módszerek, melyekkel minimalizálhatod az adó mértékét; és ezáltal növelheted a bevételeid összegét. Az lehető legtöbb pénzt a leadózott nyereségből kell kiszámítanod.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *